در چه شرایطی میتوانم کالای خریداری شده را برگشت دهم؟

تمامی محصولاتی که در کوییک شاپ به فروش میرسند ضمانت مرجوعی 7 روزه دارند و مشتری میتواند تا 7 روز پس از دریافت سفارش اقدام درخواست بازگشت کالا نمایید
همکاران ما در بخش انبار تمامی کالا ها و محصولات را قبل از ارسال   زیر دوربین مداربسته  ،  تست کرده و ضمانت کارکرد آن را تضمین می نماید
و در ادامه شرایط استرداد و کالا های قابل بازگشت را شرح میدهیم.

توجه داشته باشید کالا های خریداری شده تا پایان مهلت ضمانت مرجوعی 7 روزه نزد شما به امانت خواهد بود و کارتن بسته بندی محصول و کالا را در بهترین حالت نگهداری نمایید تا در صورت نیاز به مرجوعی کالا اسیب یا مشکلی نداشته باشند.

اگر کالا از نظر مشخصات ظاهری و فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:

وجود مغایرت، باید حداکثر طی ساعات اولیه پس از دریافت کالا، از طریق تماس تلفنی یا پیامک به فروشگاه اطلاع داده شود. ملاک تاریخ دریافت کالا، زمان تحویل ثبت شده در سیستم شرکت پست است.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • کالا های دارای بسته بندی پلمپ فقط در صورتی قابل بازگشت میباشند که پلمپ کالا باز نشده باشد.
  • ممکن است در بعضی موارد عکس گذاشته شده شده روی سایت با محصولی که به خریدار ارسال شده فرق داشته باشد. به همین دلیل معیار مشخصات فنی و فیزیکی و برند کالا که در صفحه توضیحات نوشته شده، می باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

همچنین کالای مرجوعی باید در بسته بندی سالم باشد و کلیه متعلاقات و لوازم جانبی آن در جعبه همراه با محصول ارسال شود. در صورتی که کالای بازگشت داده شده هر یک از شرایط ذکر شده (شرایط مشکلات فنی و ظاهری) را نداشته باشد علاوه بر عدم تعویض کالا، هزینه بازگشت کالا و ارسال مجدد بر عهده خریدار خواهد بود. بهمین دلیل لطفا قبل از بازگشت کالا در رعایت شرایط ذکر شده دقت داشته باشید.

اگر کالا شامل ایراد فیزیکی شکستگی یا آسیب دیدگی بود چکار کنم؟

کالای ارائه شده در وب‌سایت کوییک شاپ باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند و تمامی کالا ها دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند (توجه داشته باشید مرسولات را قبل از تحویل از پستچی از لحاظ سلامت فیزیکی برسی نمایید و سپس اقدام به امضای رسید تحویل کنید ) تا سفارشتان شامل گارانتی سلامت فیزیکی شود.(تحویل گرفتن سفارش به معنی تایید سالم بودن آن است.)

  • لطفاً در زمان تحویل بسته از پستچی، از سلامت فیزیکی کالا اطمینان حاصل کنید و پس از آن، رسید تحویل پستچی را امضا نمایید. در صورتی که کالا در حین ارسال توسط پست دچار آسیب شده است، از پستی درخواست صورت جلسه بگیرید و وضعیت بسته و کالاهای درون آن را ثبت نمایید. همچنین، در حضور پستچی، از وضعیت کالاهای دچار آسیب عکسبرداری یا فیلمبرداری نموده و آن را برای پشتیبانی ارسال نمایید تا سفارشتان شامل گارانتی سلامت فیزیکی شود. در غیر این صورت، فروشگاه قادر به پذیرش کالای آسیب دیده نمیباشد.

برای بازگشت کالا چه کاری باید انجام بدهم؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با پشتیبانی هماهنگ کنید و از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کنید.

  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت،
    باتری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
    (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.) – فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
  • قبل از ارسال مرجوعی حتما ویدیویی از قطعه ارسالی تهیه کنید و برای پشتیبانی ارسال کنید 
  • محصول را درون بسته پستی ارسال شده و یا کارتن استاندارد پستی قرار دهید 
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین می برد.
    • تمامی مرسولات مرجوعی باید توسط پست پیشتاز ارسال شود  مسئولیت ارسال کالا و هزینه های حمل توسط هر روش ارسال دیگری به عهده مشتری است

هزینه ارسال کالا چگونه محاسبه میشود؟

اگر محصول مطابق سفارش داخل سایت نباشد ، هزینه‌های ارسال به عهده کوییک شاپ است در غیر این صورت (انصراف از خرید گارانتی یا…) هزینه ارسال به عهده خریدار است 
 برای برگشت مبلغ پست به حساب خریدار، تصویر قبض پستی با مهر شرکت پست باید برای پشتیبانی  ارسال شود.
 در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود

استفاده از شرایط گارانتی تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در قوطی یا کارتن اصلی خود بازگردانده شود. 
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین می برد.

در صورت نیاز به نوشتن توضیحات آن را روی تکه کاغذی نوشته و درون بسته مرجوعی قرار دهید

قوانین کلی سایت :

– در هر زمان امکان وجود تغییرات در بخش شرایط و ضوابط وجود داشته و مشتریان ملزم به خواندن قوانین می باشند. 

تاریخ آخرین ویرایش : 1402/08/08